Bebebebe aynen işte idrarım geliyomuş gibi oluyo hafif baskı gibi mi diyim uyuşma gibi mi diyim değişik ya neden acaba ama merak ediyorum normal mi yoksa erken Doğum belirtisi olabilir mi benim 14. Haftalarda düşük riskim vardır 6 hafta felan hep kahverengi kanamam oldu insan korkuyo bi ara plesanta aşağıda dediler detaylı da da doktor Rahime çok yakın bebek dedi kafam karışık