Bebbak benim ikili testim temizdi . Başka da hiç bı sorun yok dedi bebekte . Zaten bağırsakta parlaklık ve başka herhangi iki bulgu daha olursa sorun olabilecegini söyledi . Bir de bana düşük tehlikesi atlattın mi diye sordu benimde 8. Ve 13. Haftalarda kanamam olmuştu onu söyledim . Tamam o zaman dedi bebekler bu kandan yutabiliyormus bu da bağırsakta parlaklık yapıyormus. Benim bebeğimde başka bı sorun olmadığı için ben sıvı aldirmayi kabul etmedim . Bir ay sonra tekrar gidicem . Araştırmada yaptım çoğu gebelik boyunca kayboluyormus zaten . Sizin de ikili üçlü testleriniz temizse ve detaylida da bu bulgudan başka bişey gozukmediyse içinizi ferah tutun . Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi ❤️