Bu ayın başında 11 gün adet dışı lekelenmem oldu son beş günü kanamaya döndü Dr gittim hiç bir şey çıkmadı. Simdi de âdetim olmadı bir hafta gecikti çok sancılı olur adetim ama hiç sancım filan da yok erken gebelik testi yapmalıyım yoksa beklemeli miyim?