Skn23 Kızlar ilk çocuğum kızdı 40+1 de geldi Si erkek Belli bi kısım erkek çok bekler doldurur gününü diyor Bir kısım 2. Çocuk daha çabuk geliyor diyor. Herkeste bir yorum 😁 Sizlerin tecrübelerinizi merak ettim
sevcanbyhtn Skn23 ilk hamileligimde kızım 38. Hafta ikinci hamileligimde oglum 41.haftada doğmuştu cnm alakasi varmi erkek olmasiyla bilmiyorum ama ikinci gebeligim daha uzun sürmüştü
123368959 Skn23 oğlum 40+0 da doğdu İkinciside erkek onada Allah büyük ama ilk çocuğumda artık çatlayacaktım. Bunda biraz daha erken gelmesini istiyorum açıkçası 38-39 haftalık falan çünkü son zamanlarda 1 günde 1 gündür çok zor geçiyor.
yesilkahve Skn23 inşallah ikinci çocuk ilkinden biraz erken geliyordur 😄 İlki erkekti 40.haftada doğum yaptım, şimdi daha yolun başındayız cinsiyetimiz tam belli değil ama şimdiden diyorum inşallah 37-38 de doğumum olur 😄
Kucukcicek61 Aynı ben kızım 40+3 te doğdu şimdi 38+0 im oğluma , ikinci normal doğum olucak ins erken gelir diye çok ümidim vardı ama kırıldı nedense kirki dolduracak gibime geliyor ama bana sorsan her an doğuracak gibi hareket edemiyorum
Skn23 Kucukcicek61 bana daha var ya 31 haftalığım 😁 ama inşallah çokta 41 i falan beklemez son haftalar zor oluyor kızımdan biliyorum
Skn23 sevcanbyhtn yaaa demekki cidden alakası yok 2. Doğumla falan normal miydi peki doğumlarınız . 2. Doğum daha kolay açılma oluyor olayı gerçek mi acaba bari o doğru olsa😂
sevcanbyhtn Skn23 evet ikiside normal oldu ikisindede acilmam rahat oldu ama 2.de sancim yoktu suni sanci verdiler😄
sevcanbyhtn Skn23 valla ne yalan soyliyim ilkine gore daha uzun sürdü ve erkek cocugu bele vurur diyolardi cidden sancim belimdeydi direk ama kafa çıkınca bitiyo gidiyo iste saglikla gelsin butun bebisler 😍
Skn23 123368959 bende tam olarak aynı oldum ya Şuan diyorum 38 de falan gelse 40 I beklemek cidden zor son haftalar nefes aldırmıyor
Bet1 Skn23 34 te doğan oğlum makat gelişti sezeryan olmuştum. Şimdi ki bad gelişti 31 de 32 de yan pozisyona geçti 33 te tekrar baş geliş oldu hatta kafasını biraz fazla aşağı indirmiş
cennetinsusu Skn23 Kızım 39+2 de doğdu. Erkek için geç doğar diyorlardı. 38+6 da doğdu. Bebeğin keyfine bağlı yani 🥰
Mucizem4242 Skn23 ilk bebeğim erkekti 34+6 da geldi , ikinci bebeğim kızdı 38.haftaya girdiği gün dünyaya geldi, bebekten bebeğe değişiyor canları ne zaman isterse geliyorlar her an herşeye hazır olmak lazım 🤣
Skn23 sevcanbyhtn kız hep alttan vurmuştu ama niyetse bu da belime vuracakmış gibi hissediyorum bende . Rabbim inşallah kolayca doğurmak nasip eder herkese ya