_momnew Svdnrsv inşallah güzel ilerler her hamilelik çok farklı o yüzden herkesin başına gelen ayrı umarım sizin başınıza güzel şeyler gelir
ikranurkutay Svdnrsv canım bende şuan 5+1 im bendede 5 gündür kahve rengi lelke geldi doktorumun dediği ilk üç ay görünmesi normal kırmızıya dönmediği sürece progestan kullanıyorum sabah akşam şimdi yok gibi birşey çok açık geliyor arada 🥴 inşallah sağlıklı gebelik geçiririz 🤲🏻
Svdnrsv Keseyi gördü ama daha kesenin içinde yok çok normal dedi. Fitil olarak verdi banada onu ama kullanmak istemiyorum açıkçası.
Svdnrsv Artarsa eğer kanamaya dönerse mutlaka gel dedi, ağırlık kaldırmamı falan önerdi başka da bir şey demedi açıkçası