Sultanbn Merhaba kizlar bugün kontrolüm vardı tam 25 haftalık olduk doktor boyu 31 cm kilosu 850 gram dedi sizde nasıldı ?
Hadice101 @"Sultanbn 24 haftaliğiz doktor kontrolüne daha var bebeğimin hareketlerini sürekli kasığında hissediyorum ve bazen alttan hissediyorum bu kötü bir şey mi acaba deneyimlerinizi anlatır mısınız
Sultanbn Hadice101 sen bana sor onu özellikle iki haftadır kasıklarım yırtılır gibi ağrı oluyor geceleri özellikle doktoruma soedum bugün normal bunlat olacak bebek büyüyor dedi sorun yok yani bı süre sonra alıştım zaten ağrım olmayınca bı sıkıntı mı var diyorum 😁
Sultanbn Sevgi01 bana şeker yüklemesi yaptırmadı dahileyeden kan verdim detaylı sekilde açlık tokluk falan normal çıktı herşey doktorum gerek yok boş yere şeker yüklemeyelim dedi