aybarsaybuke çatlatma iğnesi oldum peşine transferim yapıldı . İğnenin üzerinden 18. Gün testte pozitifi gördüm. Transfer üzerinden 11 gün geçmişti . İğneyi vurulunca hemen hamile kalmıyorsunuz . İğneden 72 saat sonra çatlama olur döllenme olduysa tüplerde yumurta 5 gün ilerler ve 6. Gün rahme tutunur . 7. Günden sonra beta artmaya başlar. 10. 11. Günde en erken sağlıklı pozitifi görebiliriz. İnşallah şu an ki testleriniz doğrudur Allah gönlünüze göre versin ❤️