Bu ay aşılama tedavisine başladık. Doktor rahimde küçük bir miyom var önemsiz ama takip edicez dedi. İnternette gebeliğe engel vs yazıyor. Miyomu olup sorun yaşamayan var mı ? Kullandığım ilaçlar hormonlar sebebiyle hassaslaştırdı beni sürekli endişe halindeyim.