Sisibel55 hangi sektör de çalışıyorsunuz kanunen 7.5 saatten fazla calistirilmamasi ve gece çalışmasına kalmaması gerekir gebe personelin bunu insan kaynakları biriminize bildirip haftalık olarak calisma çizelgesi de tutulması gerekiyor normalde hafta sonu tatiliniz yoksa haftalık izninizi kullanırsınız.