Kızlar merhaba
Adete 3 gün kala kaset testte negatifti bi kac saat sonra erken test yaptım 2. Çizgiyi gördüm ayni gün kan verdim 10 cıktı beta. 3 gün sonra yani bugün adet günümdü ve adet olmadım kaset test yaptım çizgi falan belli belirsiz gözle bile zor görünüyor. 3 günde beta yükselmiş olup kaset testte daha net çıkması gerekmezmiydi varmi bu durumu yaşayan kimyasal olabilirmi diye düşünmeye başladım (bu arada tek korunmasiz ilişki yumurtlama gününde oldu 16 gün geçti korunmasız iliski üzerinden)