Sumey Hafta ve açılma yok sadece 1 kere bel ağrısı yaşadım o kadar nst de kasılmada çıkmıyor siz neler yaşıyorsunuz
Eftelyaatasoy Sumey benim de bugün tam 40 ara ara yalancı sancı oluyor sanırım cünkü nstde hic sancım cıkmadı bi belirtim de yok beklemedeyiz
Sumey Aynen benimde öyle nst de hiçbir şey çıkmıyor sadece bazen altta vuruyor sanırım sızı gibi şeyler hissediyorum