aysuyenihayat evet ilki de o şekilde oldu çok şükür ameliyat anında biraz korktum iğneden ama hiç korkulacak gibi değilmiş belden vurulan iğne gayet kolay daha sonra zaten ayaklarım uyuştu tabi ben hissederim diye çok korktum ama o kadar çabuk çıktı ki bebeğim anlayamadım bile daha sonra odama geçtim tabi ağrıları hemen hissetmedim henüz daha ayaklarımı hissetmiyordum hissetmeye başlayınca ağrıları hissettim o sırada serum agrı kesici vs yapıldı akşam a doğru ağrılarım oldu oda çok normal ameliyat oluyoruz illa ki ağrı yasicaz öyle bir baş ağrım vs olmadı ebe gelip karnımı bastırdı orda çok korktum ağrım olmadı ama psikolojikmen çok fazla korktum 🤭normalde bol bol yürüyüş yapmak lazım ama ben cesaret edemedim o yüzden ilk 3 günüm hareketsiz geçti bu defa bol bol yürümek için direnmek istiyorum inşallah olur 🙏