sulekzl Dmrsld hayırlı olsun güzel yer cıkmış bizde bekliyoruz suan bilgisayar dolu ama bize zorunlu yazdırmışlardı sanmıyorum çıksın
sulekzl Gzdeee11 çıkmamış şükür 😂 Muştyz sevmiyorum ama borç vs yönünden seneye kadar anca toparlarız bide bebek olacaktı maddi olarak zorlardı
Gzdeee11 sulekzl bizde Bitlis hizandayız böyle kötü bir yer yok çalışma şartları o kadar ağır ki anlatamam inşallah çıkar da gideriz şuradan
Gzdeee11 sulekzl o kadar bunaldık ki taburun yarısı piskolağa gidiyor bu kadar sık görev var diye dışarıda felaket bir yağmur yağıyor göreve gidecekler
Beybi_2022 Dmrsld bizde Mardin’deyi 4 yıldır şükür bu sene tayinciyiz temmuzda Allah size kolaylık versin Van Mardin Şırnak buralar terör yönünden çok sıkıntılı maalesef
Beybi_2022 Dmrsld bizede iyi dediler hep yaşamadan bilinmiyor gelince gördük aslını ama inşallah size iyi gelir doğuda askerleri hiç sevmiyorlar bi o kadar asker ailesinide tabi sevenlerde vardır herkesi bir tutamam ama ben o seven kısmı 4 yılda hiç görmedim