Bhryeatss Tugceee95 maşallah ya ne güzel bende yiyorum ne ben alıyorum ne de bebeğim daha iki kiloyu görmedik😂
Tugceee95 Bhryeatss Sanırım bu seylerden sonra cok alıyorlar bence sızınde kılonuz baya ıyı masallah saglıklı olsunlarda zayıf sey farktmıyor hıc sonuc olarak alıcaklar nasılsa saglıkla gelsınler ınsallah🙏🏻😍🥰
Syma_07 Bhryeatss sağlıklı olsunlarda büyurler burda bakıyorum maşallah 2500 grama kadar var kilolu bebek severim ama doğum zor olur diye düşünüyorum 😂
Bhryeatss Tugceee95 inşallah teşekkür ederiz güzel mesajlarınız için😍 sağ sağlim sağlıklıca kucagımıza alalım hepimizde🧿❤️
Fadimehizz Bhryeatss ayy bizim de yarın kontrol günü bakalım bebişim kaç kg olmuş ben de çok merak ediyorum 🥰
Bhryeatss Onemother1 inşallah canım benim hiç kafana takma sağlıklı olsunlarda nasıl olsa alırlar kilo💕🧿
Gezgin1Anne 32+1 im bebek 1900lerde. Uygulamadan da takip ediyor iseniz bebeklerimizin kilosu haftaları ile aslında uyumlu. Sadece burada haftasından önde giden bebek kilolarını gördükçe dertleniyorsunuz. Yapmayın bunu kendinize.