aysuyenihayat 1029384756 11 li hastane çıkışı almıştım ben zıbını mendili eldiveni battaniyesi hepsi içinde onu vericem. Yanına da bez koydum. Perşembe günü sezeryanım var kısmet olursa
Selisce 1029384756 isimli set yaptırmıştım müslin battaniye isimli tulum eldiven şapka zıbın ve gömlek gibi iç zıbın bez ve ıslak mendil (ayağındaki mor boyayı silmek için kullanıldı) verdim hepsini kullandılar
Selisce 1029384756 ağız mendili çorap felan gereksiz parçalar verme neyi giydirmelerini istiyorsan onu ver
261018 1029384756 Bez, iç zıbın, 5li takım ve dogdugu aya göre kalınlikta battaniye bunlar yeterli canım hemen giydirip getiriyolar zaten onu ayrı bir kilitli buzdolap poşetine koy hemşireye verilcek yaz üzerine çok rahat oluyor o an
Ttgce Kayrakusum_0 o gömleği bnde anlayamadım bağlamak için bağ yok çıt çıt yok nasıl giyilir ki zaten ayrıyeten iç için kısa kollu yada atlet tarzı çıtçıtlı koymak lazım o zaman
1029384756 Pişik kremi felan vermediniz mi tam olarak ne koydu kimse düzgün bişey yazmıyor buraya battaniye kundak vs koyanlar oluyormuş ama hemşireler giydirmiyor Muş
hulya1406 1029384756 pişik kremi gereksiz benden istemediler.Bir takım kıyafet,eldiven,şapka,1adet bez,battaniye istediler.
Selisce 1029384756 ben verdiğim herşeyi yazdım pişik kremi verilmiyor kundak verme onları odaya gelince istersen kullanırsın ama battaniye veriliyor benimki 4 katlı müslin battaniyeydi penyede olur doğacağı aya bağlı gerçi hastaneler zaten sıcak oluyor