Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim, sezaryene 5 gün kaldı ama 1 haftadır uyuyamıyorum resmen. Uyuduktan 3 saat sonra her iki elim uyuşmuş ve inanılmaz bir el-kol ağrısıyla uyanıyorum. Ödeme bağlı sinir sıkışması olduğunu söyledi doktorum, herhangi bir önerisi olmadı. Sizin yapıptq fayda gördüğünüz birşey var mı? Ağrıdan uyuyamıyorum😢😢😢