Tugceleventsoy Doğrudur evet maşallahı var insan görünce bile motive oluyor 🧿😂 Benimde arkadaşımın doktoruydu. Aralıkta doğum yaptı arkadaşım dediğiniz gibi o zaman Vitaledeydi, yılbaşından sonra Medstara geçti. Bende başka bir doktora gitmedim hiç zaten arkadaşım tavsiye etmişti aklımdaydı ona gidecektim. Kısmet oldu onunla başladım devam ediyoruz 19 haftalık olduk. Medstar Vitaleye göre pahalı malesef