Babymom22 Nst de sancım çıktı. Açıklık yok denildi. Kasıklarım ve belim çok ağrıyor. Doktor yatış önerdi erken doğum olur mu? Yatışı kabul etmeli miyim ? 33+3 haftalık.
Gdmr Babymom22 bence kesinlikle yatış yap canım ben 23 haftalıkken yattım sancıdan ve kasılmadan ilaclarla bastırdılar suan evdeyim
caglanurrr Babymom22 doktorunuz yatışı ne için önerdi be sancınız ne kadar çıktı?bende aynı durumu yaşadım yatışım oldu serum iğne ilaç tedavisiyle sancımı durdurmaya çalıştılar duruncada ciğer geliştirici iğne yaptılar ve taburcu oldum
Babymom22 caglanurrr düzenli sancıların var yatış gerekiyor dedi çocuğun durumuna göre ciğer geliştirici yapılacak takip altında olacaksın dedi
caglanurrr Babymom22 hayır çok şükür doğum yapmadım sancımı durdurabildikleri için taburcu oldum şuan sadece kasılmalarım devam ediyor 30 haftalığım