Dilekkkk biliyorum canim kimyasal olmadigini,alerji testlerinde besin alerjim cikmadi ama oyle biseyki bi besin digerini tetikleyip alerji yapabiliyo yani anlamak cok zor 😞antibiyotik alerjim var ama kullanmadigimda da sisiyorum hamilelikte de daha cok artti hormonlardan dolayi yani bi cok etken birlesiyo sanirim keske anlamak kolay olsa.bu vitamini de kullandiktan sonra sismelerim arttigi icin dokundugunu dusundum .aslinda esim de bende vitamin oldugu icin onunla alakasi yoktur diye dusunduk ama bi hafta ara verdim tekrar alinca yine bi yerlerim
sisti demekki icindeki bi vitamin bana dokunuyo