Kızlar benim 1 kimyasal gebelik, 1 düşüğüm var.
Anne olmayı çok istiyorum, maddi sıkıntılardan dolayı eşim bi süre istemedi, sonra kendi istedi ve bu aralar eşimle bekliyoruz.
Bugun bi kafeye gittim, fala inanmam ama oradaki nazik bir falcı hanım ikiz bebeklerimin olacağını söyledi. Kalbim çiçek bahçesine döndü çok mutlu oldum. Falcının birden bunu söylemesine de şaşırdım. İnşallah öyle de olur.
Sadece sizinle paylaşmak istedim çünkü benim hiç dostum kalmadı. Bana dua eder misiniz bebiş olması için 🙏🏻🙏🏻🙏🏻