Kızlar selam , dün post açmıştım doğuma gidiyorum diye doğurdum geldim çok şükür darısı tüm bekleyenlerin başına Allahım hayırlı kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin her birinize 🤲🏻🩷 40+2. Haftamızda hiçbir belirti olmadığı için suni sancıyla normal doğum deneyecektik ama olmadı , 3 cm açılmadan ileriye gitmedi bu konuyla ilgili hala kafa karışıklıklarım var ama hiç girmeyeceğim , son anda sezeryana dönmüş olsada evladıma sağlıkla kavuştum ya buna şükür . Çok çok başka bir duygu , bebeğimin sesini duyduğum yüzünü gördüğüm o ilk anı ömrüm boyunca unutamam hayatımda daha güzel hiçbir şey yaşamamışım şimdiye kadar çok duygulu bir o kadar güzel , Allahım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah. Sormak istedikleriniz olursa sorabilirsiniz dualarını esirgemeyen herkesten Allah razı olsun 🧡🤲🏻