burcik26 evet ama benim doktorum kliniği var doğumları acıbademde yaptırıyor diye bana paketler biraz farklı fiyatta sunuldu. Bir de özel sağlık sigortamız var zaten muayeneleri filan sigortamiz karşılıyor bebeklere de yapıcam direkt o yüzden bebekle ilgili muayenelerde de faydalı olmuyor diye ben direkt süslemeci ile görüştüm doğum anı fotoğraf ve doğumdan sonra foto şeklinde. Süslemeyi de açıkçası çok içime sinmedi bilmiyorum görüştünüz mü ama kapı süsü filan ben pek beğenmedim kendim yaptırıcam kapı süsünü