Sinemliiii Kızlar Haziran ayında dopuracam hayırlısıyla bu kundak ne kadar süre yapılıyor herkes kundaklamak gerek diyor Mersin’de yaşıyorum ve ilk hamileliğim deneyiminizi paylaşır mısınız
Sibelakta Ben oğlumu ağustosta doğurdum sıcaktı hiç kundak yapmadım kızımı haziranın sonu temmuzun basi gibi dogurcam haca sıcak olsa yine kundak yapmam daha raht yatıyor kundaksiz sıcak oldu icin