fatmanubaharr Bceylan hayırlısıyla duyarsınız sağlıklı haberler almanızı temenni ederim 🌺bende haftaya tekrar gideceğim 7. haftaya gireceğim dua edermisiniz arkadaşlar ilk muayene de duyamadık bu sefer duyalım sağlıkla inşallah
Bceylan babymomy_ öyle mi ne güzel 🥹 ben de tedirgin oldum acaba duyar mıyız diye ona göre randevumu ertelemeyi bile düşündüm 😅
babymomy_ Bceylan yok yok duyarsınızz 🥰 diğer türlü erken gidince bi hafta kese görünüyor kalp atışı duyulmuyor stres oluyor insan . En iyisi 7. Haftada gitmek
Bceylan fatmanubaharr gönlünüzü ferah tutun lütfen ben yorumlarda da gördüm kuzenimin 8 . Haftada duyuldu o yüzden inşallah sizinkide benikininde kalp atışını duyarız 🥹❤️🌸