PembeglSongur Merhaba anneler 14+1 haftalık hamileyim yarın ilk aşımı olcam ama benimle aynı haftalık olan tanıdıklarım 19. Haftada oluyor ilk açısını siz kaçıncı haftada oldunuz
ZhrHkn PembeglSongur çok erken senin daha ben bile 17+5 de oldum ilk aşımı canım normali 16 ile 24 biliyorum ben
Akshulya PembeglSongur 16.haftamda oldum bende bi tanıdıgıma 19. Haftada vurdular bende anlamadım bunların günlerini
Pyrzeda PembeglSongur Ben 20 de olmuştum canım hareketlerini hissetmeye basladıgında gel demişti hemşire
PembeglSongur ZhrHkn eveeet bana da çok erken geldi tedirgin oldum ikincisi de şubatta napsam bilemedim valla😥
PembeglSongur Akshulya internetten araştırdım 3. Ayı doldurduğumuzda olmamız gerekiyormuş ama daha yeni doldurdum😊
dilaraserdar 20 ile 24 arası oluyor diye biliyorum ama benim ki de 17 haftalıkken olmuştu haftaya ikincisini yaptırmaya gidecegım
smetubuku Bende 20. Haftadayım haftaya gidip yaptırıcam tanıdğım herkez 20. Haftanın içinde yaptırdılar sizin niye bu kadar erken anlayamadım ben mi geç kaldım yoksa bilemedim
PembeglSongur smetubuku benim de öyleee tanıdıklarım 19-20. Hafta da oluyooor bence ben çok erken ama sormadan yaptırmıcam Allah korusun
smetubuku PembeglSongur aynen bana dr bile demedi saglık ocagında demişlerdi arıcaz dedıler hatta zamanı gelınce aramadılar bende haftaya gitcem ne olur ne olmaz diye
PembeglSongur smetubuku bana da sağlık ocağında dediler ama ben kendi doktoruma sorup gitcem ne olur ne olmaz