Nilnehir7 38 haftalıgım nst de kasılma çıktı 3 cm de açılmam var takipte olacağım evde inşallah kolay olur dogumum dua eder msnz benim için ismim Eylül 💜ikinci olsada şimdiden korku sardı
beyzacmvrc Nilnehir7 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim kolay bi doğum olsun 🤲🏻🤲🏻💕
Nejla1069 Nilnehir7 sağ sağlim sağlıkla kucağınıza alın rabbim bir avazda kurtarsın vatana millete sana babasına hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin 🫶🏻🥰