Massey Merhabalar gelişime göre 38+3 haftaligiz regli olcak gibi bi ağrım var çok hafif kasıklarda batma ve ishal var sizce doğum belirtisi mi bunlar yaşayanlar varmı acaba
Hilalttk16 Massey merhaba 36+5 deyim son 2 günden beri bende benzer şeyler yaşıyorum 🥴 internetten gördüğüm kadarıyla doğum belirtisi diyor ama bakalım hayırlısı 😅😅
JaleTogrul Massey benim agrim olmadi ama ishalden 2 gun sonra suyumun gelmesiyle dogum yaptim 38+4 te.. sag salim sizde dogurursunuz insallah
Busraaakbyyb Massey evet bende de olmuştu canım ikisi de doğum belirtisi ama sancıların düzenlisi olması lazım ama yalancı sancı olabilir
Massey Hilalttk16 evet ya duydum ama böyle yaşayıp ne kadar zamanda doğumu başlama insanlarn çok merak ediyorum inşallah tecrübeli biri aydinlatir hepimizi 😬
Massey Betul_annesi5 Allah yardımcımız olsun bende çok merak ediyorum insallah tecrübeli biri yazarda
Massey JaleTogrul çok teşekkür ederim bilginiz için henüz su yada nişan gelmedi hayrlisiyla sağlıkla kavusalm inşallah bebeklerimize 🙏
Massey Busraaakbyyb ağrılarım Cook hafif o yüzden bekliyorum aslında hastaneye gidicek kadar bı ağrım yok ama batma ve ishal çok birde bebek aşırı hareketlendi hiç bu kadar olmamsti sanki içimde bi saniye durmadan cirpiniyo gibi 😥
Massey Betul_annesi5 erkek canım seninki ne benimde öyle assa assa sanki çıkmak istiyor gibi bi halde Allah sonumuzu hayr etsin 😂