Baskı yapıyor olabilir. 32 haftalığım doktor kontrolünden geldim. Baskı yapıyor bebek, hareketlerine dikkat et kendini yorma Sakin deyip bol istirahat önderdi. Prosgestana başlattı, akşamları 1 tane. Rahim ağzını dengede tutuyor. 35 haftalıkta gelişimini tamamlıyor 1 hafta daha dayanın küvese girmesin. Hatta vakti zamanında dağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻