_aydanyldzz Merhaba 38 haftadayım bebek o kadar hareketli ki ben hareket edemiyorum kasılma mı anlamadım ama sürekli oynuyor normal mı acaba
Mine16 _aydanyldzz 35+5 deyiz aynı durumdayım bazen diyorum yorulmadın mı çocuğum uykun da mı gelmedi bune hareketlilik 🤣🤣 sabah benden önce uyanıyor benden sonra yatıyor 😂 neden bilmiyorum
_aydanyldzz Hilal2901 valla 33 ten beri erken doğum riskim vardı sözde ama çok şükür 38 haftalık olduk fakat o kadar aşağıda oynuyor ki ben hareket edemiyorum 34 çatı muayenesi oldum 1.5 cm açıklık vardı öyle bekliyorum suyumun gelmesini :)
Hilal2901 _aydanyldzz başı baskı yapıyordur artık açılmanız da varmıs ondandır büyük ihtimalle ❤️ Geliyor mu bebişin sağlıkla dogsun insallah
_aydanyldzz Mine16 aynıyız benimde öyle resmen içimde asla durmuyor artık ayaklarını popısunu filan hissediyorum karnım o kadar geriliyor ki 😂🫠🫠