7 haftalıkken gittim doktora geç yumurtlama olmuş dedi bende pcos vardı yeni kalp atışı başlamış dedi şimdi 1 haziranda randevum var 11 haftalık olacağım o zaman duyulur mu sizce kalp atışı böyle bir şey yaşayan var mı acaba biraz endişeliyim bu konuda