balbadem1 canım ben tam 14. Gün yumurtladım ama başkası 20. Günde yumurtlayabiliyor. Kesinlikle sıkılmadan yapmaya devam et kaçırma mutlaka olacaktır hem silikleşmeye başladığına göre yükseliyor demektir benimde ilk teslerim üç dört gün silik bile değildi direk tek çizgiydi sonra silik oldu en son pik gördüm kaçırma devam et günlerini takip et