Zele_1207 Arkadaşlar bugün detaylı da ayak aksı içe dönük olabilir dedi doktor şimdilik ney bir şey söyleyemem pozisyonundan da olabilir gerçekten böyle de olabilir dedi,haftaya tekrar kontrol edelim dedi başına gelen var mı acaba
Kubraylb Zele_1207 kuzenimin bebeği de iki ayağında çarpıklık vardı doğumdan sonra iki bacağıda alçıya alınmıştı şu an hiç bir sıkıntısı yok gayet sağlıklı
Glstnbyl-4763 Meraba canım hiç korkma benim bebeğimin de 1 ayağında içe donukluk var doğduğu gibi alçıya alındı 8 hafta alçıda kaldı bı ufak ameliyat geçirdi tendonunu kestiler ve ayakkabı taktik ilk 6 ay 24 saat ve sonrasında geceleri uyurken 8 saat 2 yaşına kadar ve şuan halen takıyoruz kızımın ayaklarında hiçbir sıkıntı yok masaAllah koşarak yürüyor kim görse ayağında sıkıntı yok gibi diyor doktorlara bile goturuyorum doktorlar bile fark etmiyor hangi ayak olduğunu korkma.tedavisi var ☺️
Zele_1207 Glstnbyl-4763 Sizede çok geçmiş olsun bize bugün var gibi ama tam net değil deriler umarım yoktur