seruveni Merhaba sabahtan beri geçmeyen bir regl ağrım var. Ama belde vs ağrı yok. Bebekte de hareket var. 34.haftadayım normal midir erken doğum riskim var bu arada bebek aşağıda
karperisi seruveni bnımde oldu 26 da doktor doğum sancısı iyi ki gelmişsin dedi bence doktorunuza bi danışın belki sizinki önemsiz bir şeydir ama ihmal etmeyin
Ecehannn Ben 31. Haftadan beri yatıyorum 36ya geldim 34te benimde aşırı ağrım vardı sancı çıkmadı ama doğuma alacaklardı neredeyse mecbur olmadıkça kalkmayarak geçiriyorum bu süreci ama artık yatmakta eziyet oluyor 1 hafta daha sabretmeye çalışıyorum