Zeynep aslana gitmiştim özelde doğum yaptım devlette de takibini yaptırayım dedim baş olcumunu yanlış yaptı çocuğun bu sorun olsaydı zaten doğumdan sonraki Dr kontrolünde mutlaka bilgi verilirdi ve test yapmamızı istedi kötü bi şey varmış gibi konuştu 1haftalik yavrumdan 7 tüp kan aldılar ağlata ağlata elinin üstü morardı şişti iki gün ağlamaktan baş agrisindan duramadim kötü bi sey çıkacak diye neyse sonuç iyi çıktı Dr dediği kusura bakmayın yanlış olcmusum ama yaşadığım korkuyu üzüntüyü anlatamam bir dahada asla o hastaneye evladimi götürmem!!