Lagerthha Hamile olup mantardan dolayı Travazol veya travogen kullanan varmı birşey soracaktım arkadaşlar
Kadriyecebeciii Lagerthha hamilelikten önce bendede kşıntı çok oluyodu,travazol kullanıyodım hep çok iyi geliyodu ama hamılelıkte kullanılırmı bilmiyorum öyle şeyler diyolarkı vucuta ne sürersen bebege geçer diyolar,doktoruna sor derim
Annebebis Bana cildiyeye doktoru verdi sonrasında kadın doğuma da sordum uzun süreli olmadığı müddetçe kullanabilirsin dedi bir kez kullanımda ise yaradı zaten
Mutluemos Lagerthha şuan 33 haftadayim ara ara halen daha kullanıyorum çok şükür iyiyim göğüslerimin altı yara oldu oraya da sürdüm gayet iyi geldi
Hilalgurce Mutluemos benimde koltuk altlarim kızarık mantar gibi duruyor travaxolu size Dr mu yazdı hamilemisiniz