AdaKaranfili Jet hızıyla doğurdum. Bende anlamadım nasil oldu.😂paylascam kendi hikayemi. İkinci bebeğim geldi. Darisi digər doğum bekleyenlere🙂🤲🥰 eşime en güzel doğum günü hediyesi verdim. İkinci kızım esimle aynı gün doğmuş oldu😘
AdaKaranfili Deletedmom_116 ay kuzum sen daha bekliyon dimi😂 inşallah darisi sana .benim gibi kolay şəkilde gelsin🤲🥰
AdaKaranfili Deletedmom_116 aşkım bende sancı hic yoktu. Sadəcə kontrolde 5 sm aciklik olduğu denildi. Doktor bugün 2-3 saate doğurursun dedi.git əşyalarını al gel 1 saat içinde. Gidip gelene kadar 7 sm oldu. Yine sancı yoktu bende. Suyumu patlatti.direkt doğum katına. İşlemleri bile yapamadan.. 2 saat içinde doğum oldu
Deletedmom_116 AdaKaranfili Benimkinin gelişimi 37+2 falan Ama haftası dolu gelsin artık yahu dua et bana ♥️🥺