Kızlar bende de oldu ilk gebelik düşük tü oyle lekelenme yle başlamıştı hatta dedım Buda gıdecek ama gtmedı lekelenme normal kanama sıkıntı durmayan artan sureklı kanama yoksa stres yapmayın olumlu düşünün şimdi 21 haftalık olduk 2 ay boyunca lekelenmem oldu 5. Hafta başladı ara ara 2 ay oldu gectı şükür inşallah sizlerin de tez zamanda gecer sağlıcakla kucagınıza alır güzelce büyütürsünüz 🌺♥️