Simgesmg 11+4 de ikili tarama yaptırdım doktor sanki biraz çıkıntı var gibi ama tam emin değilim şu an belli olmaz dedi. Sizce sonradan değişip kız deme ihtimali var mı ? Doktor kendinden emin olamadan söyledi.
Elif_p Simgesmg canım kendini alıştırma değişebilir çok erken benim 12.haftafaki kız tahmini değişti 16.haftada erkek oldugu inu ögrendik
symag Simgesmg bana da aynı demişti. Değişmedi ama bilemicem sizi. Sonraki randevu da tam belli olabilir
Simge_celen_ozyildiz_ Simgesmg bende aynı zamanda yaptırdım şuan sadece tahmin derim net diyemem 16.hafta da net söylerim dedi çok bağlanma söylediğine canım değişiyor dedi çünkü doktorum
Bbbsr Simgesmg benim değişmedi 12. Haftada ikiliye gittiğimizde kız gibi duruyo dedi şuan 15im bugğn başka bi doktor diye kız dedi