minikmucizeemaak Gebeyim-32 Ben 11+2 de kontrole gittim ultrasona göre 11+1 di doktorum 1 hafta sonra dedi yarın gideceğim Allah’ın izniyle 12+1 oluyoruz. Burada da görmüştüm 12. Haftada ölçüm daha iyi oluyor vs diyenler vardı. Sağlıkla güzel haberler alalım 🌸🤲🏻
minikmucizeemaak Gebeyim-32 Bence daha iyi banada 11-14 arası dediler kontrolde yapar sandım ama haftaya attı işte bakalım yarın yapacağız inşAllah sağlıklı güzel sonuçlar alalım hepimiz:)