Selamm kızlarrr🌸
Resmiyette 37+1 iz kızımla, ama ultrason ölçümleri hep 39 haftalık. Bugün nst de 2 kere sancım çıktı 60 a gelmis değer, ama açilmam yok henüz. Normal dogum istiyor ve bekliyorum😌 Doktorum Cuma bir daha gel dedi, 6 haziran a kalmaz gelir gibi duruyor dedi, annem baya panikledi, kardeşini arayalim gelsin mi diyor, eşim sürekli iyi misin diye gelip soruyor herkes bi heyacanli ama ben asiri rahatim😄 yani 38 de hemen gelecek diye bir sey yok diye düşünüyorum, 2 sanci cikti diye herkes seferber oldu. Var mi 37 küsürlerde doğum yapan?