Ozsuerx Ben dün silik çizgiyle öğrendim gebeliğimi bugün kan sonucum 83 çıktı 1 veya 2 haftaya tekabul ediyormuş ben zaten 17 mayısta ilişki yaşamıştım 13 14 gün oluyor sizce normal mi
dilay_06 Ozsuerx son adet tarihinin başlangıcı olacak şekilde hesaplamalısın bunlar gerçeği yansıtmıyor
Pinklove Ozsuerx betanızda hamilelik var İki günden bir tekrarlamanız lazım artarsa sağlıklı gebeliktir
Ozsuerx dilay_06 benim geç döllenme var adetimde düzensiz 13 gün önce ilişki yaşadım adetim 9 gün gecikti betam bugün 83 çıktı
dilay_06 Ozsuerx amin cümlemize ilişkinin betanın falan bir önemi yok önemli olan son adet başlangıç tarihi