Arkadaşlar 3 ay önce dış gebelik geçirdim iğne vurulmama rağmen sol tüp patlamış ve sol tüpüm alındı. 3 ay korundum şimdi bazı doktorlar tekrar çocuk sahibi olabilirsin korunmayı bırak bazılarıda rahim filmi çekilmen lazım diyor. Kafam çok karıştı. Bu durumları geçiren arkadaşlar beni aydınlatsın lütfen 🙏🏻