Nergiz1 ya sonuçta bı can taşıyorsun bebeğin iyimi değilmi öğrenmek istiyorsun benim doktorum kadın Allah razı olsun çok iyi biri özele gittiğimde hemşireler aradı oda açılmam yok diye gelmedi ama nst sonuclarima fln baktı ben eşime zorluk olmasın diye devlette yaparım dedim ama o gün öyle görünce gitmem büyük konuşmiyimda zaten o zaman canın yanacak sancı içinde olcaz bide ters ters konuşup uzsunler istemem eşime anlatınca oda çok sinirlendi dedi ozelde doğum yap kendi doktorunda rabbim herkesin karşısına vicdanı olan merhametli insanlar çıkarsın ben cevap veremedim ona üzüldüm ağzının payını verseydim keşke