tugceinci123 Kızlar selam, bebek çikolatasını daha önce çikolata deposundan yaptıran var mı? Güzel geldi mi, tadı nasıldı, baskı kaliteli miydi? Yardımcı olabilir misiniz
alparslansmother tugceinci123 bende burda bi yorumda gormustum cok begendigini ve hala dogumdan sonra yedigini bozulmadığı soylemisti birisi sipariş verdim dun
beyzacmvrc tugceinci123 baskı kalitesi iyiydi baskıyı kendim hazırladım gönderdim tadı kokusu lezzeti paketlemesi herşeyi on numara
Ergvn tugceinci123 evet çok güzel kaliteli geldi. Ve istediğiniz renk değişikliğini vs.de yapıyor beğendiğiniz temaya göre. Memnun kaldım 🍫
minikmucizemmmmmm alparslansmother kaç güne gelir acaba bende metal kutuda 100 adet veya 72 adet yaptırmak istiyorum. Kargo ne kadar tuttu
alparslansmother minikmucizemmmmmm kargo dahil degil 30-40 tl kargo yaziyo ama gelince onu kapida oderim diye atmadim direkt