Trldyg ben 18 haftalıkken takipli doktorum yanımda bana gösterip o an cıkarıp vermişti oğlum çok güzel poz vermişti küçük oldugu halde . 18 de boyleyse 30 larda neler görürz diye düşündük . 22 de detaylıya girdim uğraş sonucu yüzünü zor gösterdi onuda ekrandan cektik resmini vermedi . Geçen ay 28 haftallıken kendi doktorum dışında başka doktora gittim asla ugrasmadı yine özel oldugu halde renkliyi acıp kapaması bir oldu 2 dwfada poz vermiyor dedi ama asla ugrasmadı . Her doktor vermıyor kendi takiplin olmayınca ugrasmıyor bile bende tekrar kendş doktoruma döndüm şimdiye kadar gittiğim heryer özeldi detaylıya bile çok bilindik bir prof. Kliniğine gittim ama vermedi . Yarın kendi doktoruma gidiyorum 32 oluyoruz inş sonunda oğlumu güzelce görürüm kendş takiplim diye 4D olarak yine bakar verir diye umuyorum . 18 de öylesine güzel gorunce çok heveslenmiştim doktorumda zaten büyüğdkçe daha güze poz vericek demişti şans dileyin :)