Sevalinkaa Yaaa Bi çoğunuzun fotoğrafına bakıyorum cam gibi pas parlak çıkıyor benim ultrason fotoğraflarım Karlı ekranda ya makinede bir sıkıntı mı var anlamadım ki 😵💫
Bulbulyuvasi Sevalinkaa senin en azından bir ultrason foton olmus ben 29+5te aldım özele gidip de bu devletin makineleri genel olarak sıkıntılı canım özeldeki ultrason fotosunu atayım kameradan daha net valla
Deletedmom_103 Sevalinkaa Bu son usg resmimiz doktorum hem böyle kağıt şeklinde hemde fotoğraf baskısı gibi veriyor o baskıyı çerçeveye koyuyorum 😊
Matmazelbebi Sevalinkaa Ben özele gidiyorum a4 kağıda basılıyor fotosu ama bazen çok net bazen net olmuyor bunu bende bilmiyorum 😂🙈
MoonLighty Sevalinkaa canım sanırım lokman hekim hastanesine gidiyorsun. Bende bir kere gitmiştim aynı böyleydi verdiği fotoğraf. Başka özele gidiyorum çok net. Sanırım hastanedeki cihazlar çok iyi değil
Mylove1998 Sevalinkaa devlette böle oluyor ultrason fotoğrafları net olarak özelde gorebiliyorsun ultrasonda devlette çoğunluğu sıkıntılı fark ediyor ultrason görüntüleri yani ben ikisine de gittim farkını da görmüş oldum
Feyzabeyoglu Özeldekilerin cihazlari tabiiki daha kaliteli oluyor. Ben devlete gidiyorum böyle çıkıyor ultrason kagidi
seymafrnc Feyzabeyoglu Merhaba hatırladığım kadarıyla Zonguldaklı idiniz devlette hangi doktora gidiyorsuniz ?
Bulbulyuvasi Sevalinkaa kız merdiven altı özel mi orası benimkinin kağıt bile normal a4 kağıt değil adamlar paraya kıymıs
Bal_1604 Sevalinkaa evet bazı hastanelerin daha kaliteli ultrasonlari 😂 benimkide sizinkinin bir tık iyisi bunu geçen hafta anladım bende artık başka hastaneye de gidemem mecbur idare etcez
Sevalinkaa MoonLighty evet yaa Ünal beyin detaylı ultrasonunu bekliyorum 28inde bakalım onun görüntüsü nasıl olacak