Mrve12 Kızlar benim 40 ım çıkmadan hamile biri ziyarete gelebilir mi? Gelemez diyorlar kafayı yicem doğruluk payı nedir 😅
Dlkzz Mrve12 hurafeden değil ama ben erken doğum yaptığım için kimse gelmedi gelemedi. Zaten 40 ı çıkmamış bebek mikroplara açık küçücük korunmasız gidilmemeli.
Dlkzz Mrve12 Bana göre mantıksız ve saçma ama duyduğuma göre kırkın karışması için iki tarafında aynı zamanlarda doğurmuş olması gerekir. Hamile biri ne alaka zaten saçma iyice zirvalamislar 😂
Bet1 Mrve12 olmaz mı bebeğin yüzü falan isiler yaralar çıkar falan derler 😂 hamileler niye gelemezmis sebebi neymiş 😂
alisko Mrve12 adı üzerinde hurafe :) inanmıyorsanız rahatınıza bakın bana aşırı saçma geliyor valla yalan yok :D
Bulbulyuvasi Böyle hurafeleri nerden buluyorsunuz kız yöresel mi bunlar ben niye hiç duymadım hadhjadhwhx çok komik geliyor bunlar. Kapıya as hamile giremez askom diye 💅🏻
beyzacmvrc Mrve12 yok daha değil 😂😂 37+3 um 36+2 de 38 e gelir en geç çok kalcaga benzemiyor demişti ama daha bişey yok hep yalancı sancı,😂
Mrve12 beyzacmvrc bende 36 dayım arada altıma sancı giriyo bakalım 38 de nasipse szeryan olcaz sen normal istiyorsun galiba 🫣😅