Nisanyagmurum Merhabalar bayanlar 5+3 düşük tehlikem var ilk bebeğimi 14 haftalık kaybettim bugün doktorum rahim ağzı kısa gerekli olursa dikeriz dedi bunu yaşayan varmı aranizda
Bet1 Nisanyagmurum kaç mm ölçtü canım haftan ilerlemeden serklaj olman en iyisi genelde 24 e kadar serklaj yapılıyor. Bol bol dinlen bir iş yapma doktor progestan başlamıştır zaten
anapanda12 Nisanyagmurum henüz haftanın çok erken ve kayıp geçmişiniz var 11 -14 hafta arası mutlaka dikiş attırın (serklaj adı veriliyor) bende 2. Serklajımdayım elhamdülillah 32+2 oldum çok şükür bol bol yatıp dinlenmek progestan kullanıp stresten uzak olmanız lazım çok geçmiş olsun başka aklınıza takılan olursa yazın lütfen
Sevilayms Nisanyagmurum Geçmiş oslun canım benımde 16 haftalık bir kaybım vardı rahım agzı kısalıgı teşhisi kondu Hamıleliğim suan 12. Haftada kısalma beklemeden serklaj yapıldı hemen . Çok sukur 30lu haftaları gördük. Şüphe ya da teşhis varsa muhakkak serklaj öneriyorum. Cunku serklaj yaptırmayı reddedip hamıleliği ekstra stresli geçen ya da erken dogumla sonuclanan cok hıkaye var burada Genel anestezi altında yapılıyor işlem
Nisanyagmurum Yaaa hepinizden Allah razı olsun ben ilk defa duydum şokla başka bişi sormak aklıma bile gelmedi direk kaybetmek korkusu yaşadım dediklerinizi dikkate alicam çok sağolun Rabbim cumlemizin yardımcısı olsun kimseye evlat acısı yaşatmasın😢