Kubra-ayhan Arkadaşlar merhaba konyaya yenı tasındım Şehir hastanesinde doğum nasıl oluyor acaba yapan varsa anlatır mı sezeryan olacak sonrasında dikiş alınıyor mu vs hangi doktor iyi şimdiden teşekkürler