2 sezaryen olmuş biri olarak hemen giriş yapayım 😅 kimisinin çok zor geçmiş, iyileşmesi çok uzun sürmüş buradan gördüğüm kadarıyla ama benim çook rahat ve kolay geçti. Ever yürürken biraz sıkıntılı oluyor ama dayanılmıcak bi ağrım olmadı benim. Gülerken, öksürürken, hapşururken bi acısı oluyor tabi. Her iki doğumda da sütüm hemen gelmedi benim, 6’ıncı gün falan geldi ama baya uğraştım ben. Sıcak suyun altında tarakla masaj, bestlak damla, rezeneler kimyonlar derken 10’uncu günde tam doyuracak şekilde geldi sütüm.